Ο Μπαλτάς κήρυξε πόλεμο στους παράνομους πειρατές

editorial-27-1
Διαβάστε επίσης

Γράφει ο Σπύρος Ριζόπουλος

Μια σημαντική πρωτοβουλία του υπουργού Πολιτισμού Αριστείδη Μπαλτά περνάει στα «ψιλά», αν και πρόκειται για ένα θέμα εξαιρετικά μεγάλης σημασίας. Η κατάσταση είναι γνωστή. «Μην πας να δεις την ταινία. Την έχω κατεβάσει». Είναι μια κουβέντα που γίνεται όλο και πιο συχνά. Και δεν αφορά μόνον τις ταινίες. Αφορά εξίσου και τη μουσική και τα βιβλία. Όλα μπορούν να «κατέβουν». Παράνομα φυσικά. Πειρατικά. Αλλά αυτό το «κατέβασμα» έχει ένα τεράστιο κόστος.

Η παράνομη εκμετάλλευση έργων δημιουργών και καλλιτεχνών μέσω του πειρατικού downloading έχει λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις και στη χώρα μας, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις του κλάδου να έχουν απώλειες πάνω από 615 εκ. ευρώ το χρόνο και το κράτος να χάνει κοντά στα 315 εκ. ευρώ από ΦΠΑ και φόρο εισοδήματος.

Το φαινόμενο πήρε εκρηκτικές διαστάσεις τα τελευταία χρόνια σε συνάρτηση με την εξέλιξη της τεχνολογίας και η καθυστέρηση στην λήψη μέτρων, δικαιολογημένα δημιουργούσε την αίσθηση της «υπόθαλψης» παράνομων διαδικτυακών δραστηριοτήτων, τη στιγμή μάλιστα που οι συνέπειες αυτού του φαινομένου επιφέρουν δραματικές συνέπειες σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο και κατ’ επέκταση στο ίδιο το κράτος.

Εδώ ο Μπαλτάς έκανε τη θετική έκπληξη. «Διάβασε» σωστά την κατάσταση και ξεκαθαρίζει πως η πειρατεία δεν είναι μαγκιά είναι παρανομία.

Αποφάσισε λοιπόν να παρέμβει καθώς η καταπολέμηση του παράνομου downloading μπορεί να στηρίξει τις επιχειρήσεις του κλάδου, να ενισχύσει την απασχόληση σε αυτές, να δημιουργήσει ευκαιρίες για επενδύσεις σε νέες παραγωγές. Καθώς ο χρήστης του διαδικτύου πολλές φορές δεν συνειδητοποιεί τις πραγματικές επιπτώσεις της επιλογής να «κατεβάσει» παράνομα ένα πολιτιστικό προϊόν, είναι σημαντικό πως για πρώτη φορά γίνεται μια προσπάθεια να μπει μια τάξη στο χάος, κόντρα σε μια αντίληψη πως «όλα επιτρέπονται» η οποία επί της ουσίας είναι μια αντικοινωνική στάση και μαρτυράει πλήρη αδιαφορία για τις συνέπειες μιας τέτοιας επιλογής.

Έτσι προωθείται πλέον προς ψήφιση νομοσχέδιο που επιχειρεί να βάλει τέλος στο παράνομο downloading. Πιο συγκεκριμένα το νομοσχέδιο απαγορεύει την πρόσβαση σε ιστοσελίδες που περιέχουν έργα χωρίς την άδεια των δικαιούχων πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων, βασισμένο στο «ιταλικό μοντέλο» το οποίο έχει αποδειχθεί στη γειτονική χώρα πως έχει θετικά αποτελέσματα. Είναι χαρακτηριστικό πως στην Ιταλία μετά από σχετική ρύθμιση που οδήγησε στον αποκλεισμό της πρόσβασης σε 24 παράνομες ιστοσελίδες τέτοιου τύπου παρατηρήθηκε μείωση του πειρατικού downloading κατά 25%.

Το θέμα είναι και ηθικό και οικονομικό. Το έργο κάθε δημιουργού πρέπει να γίνεται σεβαστό και να μην το εκμεταλλεύονται επιτήδειοι για δικό τους όφελος. Ειδικά όμως σε μια συγκυρία όπως η σημερινή, κάθε χαραμάδα που μπορεί να δίνει προοπτικές ανάπτυξης θα πρέπει να αξιοποιείται.

Η βιομηχανία της ψυχαγωγίας και του πολιτισμού μπορεί να δώσει και τζίρους και εισοδήματα και θέσεις εργασίας και έσοδα για το κράτος. Γι αυτό και όλοι οι εκπρόσωποι του κλάδου έσπευσαν να χαιρετίσουν την πρωτοβουλία Μπαλτά που δείχνει να έχει την πολιτική βούληση για να μπει ένα τέλος στην απαράδεκτη κατάσταση που δημιουργήθηκε όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Πάντα τέτοια, κύριε Μπαλτά.

Παλαιότερα άρθρα:

19 απαντήσεις στο “Ο Μπαλτάς κήρυξε πόλεμο στους παράνομους πειρατές”

  1. Κύριε Ριζόπουλε, θα μπορούσατε παρακαλώ να τεκμηριώσετε με στοιχεία και πηγές τις δήθεν απώλειες του κλάδου που ανέρχονται σε “615 εκ. ευρώ το χρόνο”;
    Από πού προκύπτει ότι αυτές οι απώλειες οφείλονται στο “παράνομο κατέβασμα”;
    Επίσης, ποιες είναι οι δραματικές κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες που αναφέρετε στο άρθρο σας;
    Όταν αναφέρετε ότι το έργο των δημιουργών πρέπει να γίνεται σεβαστό και να μην το εκμεταλλεύονται επιτήδειοι, δεν θεωρείτε ότι εταιρείες όπως η ΑΕΠΙ και τα lobby των “πνευματικών δικαιωμάτων” παγκοσμίως το κάνουν ήδη με τις αισχροκερδείς πρακτικές τους;

  2. Βλακείες ανίδεων πολιτικών που εκτελούν εντολές

    Μια απάντηση εφ’ολης της ύλης στον Μπαλτά ..
    Από το Κόμμα Πειρατών .
    Πρόσφατα το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας αποφάσισε να υιοθετήσει [1] τον coppersurfer, έναν από τους μεγαλύτερους tracker στον κόσμο, δίνοντας ουσιαστική πολιτική στήριξη σε ένα από τα πιο κυνηγημένα επιτεύγματα της τεχνολογίας, τον εκδημοκρατισμό της γνώσης και του πολιτισμού.
    Ο tracker είναι ένα ελεύθερο λογισμικό που παρέχοντας διευθύνσεις, δίνει την δυνατότητα σε χρήστες να ανταλλάσσουν αρχεία ανάμεσα σε προγράμματα bittorrent. Η υπηρεσία αυτή δεν ξεχωρίζει τα είδη αρχείων, ούτε κρατάει αντίγραφα ή συνδέσμους αυτών.
    Η κίνηση αυτή έγινε για να δώσει πολιτική χροιά, αλλά και να κάνει γνωστό ένα ζήτημα που ταλαιπωρεί μία ολόκληρη γενιά χαρακτηρίζοντάς την χωρίς δεύτερη σκέψη «εγκληματίες».
    copywrongs
    Το πρόβλημα:
    Η βιομηχανία θεάματος, έχει περάσει στην νομοθεσία των περισσότερων κρατών στον κόσμο, ότι ο διαμοιρασμός αρχείων χωρίς προσωπικό κέρδος είναι κλοπή πνευματικής «ιδιοκτησίας».
    Ας δούμε όμως την πραγματικότητα, σε αντιπαράθεση με το τι δίνει ως επιχειρήματα η βιομηχανία θεάματος:
    «Οι δημιουργοί και συντελεστές πρέπει να πληρωθούν» λέει η βιομηχανία. Τι πραγματικά κάνει; Με στρατούς δικηγόρων, στήνει συμβόλαια τα οποία δίνουν ελάχιστα χρήματα στους δημιουργούς. Για να πάρει κάποιος χρήματα, θα πρέπει να είναι ήδη μεγάλο όνομα και να έχει αρκετά χρήματα να πληρώσει σε δικηγόρους.[4] Ειδικά στην βιομηχανία του Χόλιγουντ, το συνηθισμένο είναι να στήνονται εταιρίες που χρεώνουν υπέρογκα ποσά για την παραγωγή ταινιών, έτσι ώστε οι ταινίες να παρουσιάζουν απώλειες και να μην πληρώνουν με την δικαιολογία αυτή τους ηθοποιούς και τους συντελεστές ταινιών. Και πάλι, μόνο αν είναι κάποιος μεγάλο όνομα θα πάρει χρήματα. Αντί λοιπόν οι πολιτικοί να νομοθετήσουν για την προστασία των εργαζομένων από αυτό το σύστημα, μας λένε ότι οι ταινίες χάνουν χρήματα, γιατί οι «πειρατές» τις κατεβάζουν δωρεάν.
    «Χάνουμε δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο» [2] λέει η βιομηχανία θεάματος. Συγκεκριμένα ανεβάζει το νούμερο, μόνο για την «πειρατεία» στις Ηνωμένες Πολιτείες, στο αστρονομικό νούμερο των 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Για να καταλάβετε για τι νούμερα μιλάνε, το ποσό αυτό αφορά υπερδιπλασιασμό των «κερδών» καθώς μόνο το 37% του περιεχομένου που «καταναλώνεται» έχει αγοραστεί [3]. Η πραγματικότητα; Κάθε «καταναλωτής» έχει ένα συγκεκριμένο ποσό διαθέσιμο κάθε μήνα για την διασκέδασή του και θα το ξοδέψει για να δει κάποια ταινία στον κινηματογράφο, ή να πάει σε κάποιο κατάστημα να ακούσει μουσική, ή για να αγοράσει ένα βιβλίο ή κάποια CD. Αυτό είναι άσχετο με το πόση πραγματικά μουσική θα ακούσει ή ταινίες θα δει. Γιατί; Γιατί πλέον η τεχνολογία μας προσφέρει την δυνατότητα να έχουμε πρόσβαση σε περισσότερο περιεχόμενο και να μην χρειάζεται να ανταλλάξουμε δίσκους βινυλίου με τους φίλους μας, πράγμα που πάλι το έλεγαν κλοπή και όσοι είναι μεγαλύτεροι των 30 μπορούν να βεβαιώσουν. Δεν χρειάζεται καν να μιλήσουμε για τις κασέτες και το πως «σκότωσαν» την μουσική την δεκαετία του 80!!!. Το να λέει η βιομηχανία θεάματος ότι αν δεν βρεις online την ταινία θα πας να πληρώσεις για αυτήν και συνολικά θα ξοδέψεις όλο το μισθό σου για περιεχόμενο με πνευματικά δικαιώματα είναι τουλάχιστον αστείο.
    «Χάνονται εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας» λέει. Τραβώντας από τα μαλλιά το προηγούμενο επιχείρημα, θεωρεί ότι χάνονται περισσότερες θέσεις εργασίας από όσες υπήρχαν ποτέ στην βιομηχανία αυτή! Δηλαδή σύμφωνα με αυτά τα νούμερα σήμερα στην βιομηχανία θεάματος εργάζονται λιγότεροι από 0 εργαζόμενοι!
    «Η «πειρατεία» έχει μειώσει τα έσοδα της βιομηχανίας κατά 30% από το 2009» λέει στην Ελλάδα η εκπρόσωπος των εταιριών διανομής ταινιών. Η πραγματικότητα; Το διαθέσιμο εισόδημα των Ελλήνων έχει μειωθεί κατά 30% τουλάχιστον λόγω της οικονομικής ύφεσης από το 2009 έως και σήμερα και της ως τώρα οικονομικής πολίτικής. Αυτό και μόνο το στοιχείο δικαιολογεί 100% τις απώλειες της βιομηχανίας του κινηματογράφου στην Ελλάδα. Είναι λοιπόν γελοία η κατηγορία κατά της «πειρατείας». Αντιθέτως προκαλεί έκπληξη που παρά τις δυνατότητες της τεχνολογίας η μείωση δεν είναι μεγαλύτερη. Φαίνεται οι Έλληνες συνεχίζουν να ξοδεύουν το ίδιο ποσοστό του εισοδήματός τους για την διασκέδασή τους.
    «Όσοι πληρώνουν, απολαμβάνουν ελεύθερα» λέει η βιομηχανία. Ψέμα. Στην πραγματικότητα, η χρήση νομίμως αποκτηθέντος υλικού είναι γεμάτη περιορισμούς. Γεωγραφικούς, ηλεκτρονικούς και νομικούς. Μπορεί να έχετε αγοράσει ένα DVD και σύμφωνα με τον νόμο να μπορείτε να το αντιγράψετε για να μην το χάσετε. ΑΝ όμως το DVD αυτό περιέχει DRM τότε υπάρχουν δύο προβλήματα. Το ένα είναι ότι τεχνικά είναι δύσκολη έως αδύνατη η νόμιμη αντιγραφή και το δεύτερο είναι ότι υπάρχουν χώρες όπως οι ΗΠΑ όπου η αντιγραφή περιεχομένου με DRM είναι παράνομη καθώς παρακάμπτει την προστασία αυτή, άσχετα αν έχετε δικαίωμα να κάνετε αντίγραφο ασφαλείας. Έτσι ένα DVD, ένα ηλεκτρονικό βιβλίο ή ένα CD μπορεί να αχρηστευτεί μετά από λίγο καιρό. Μάλιστα έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που επιτρέπεται η διαγραφή βιβλίων (ηλεκτρονική καύση!) απομακρυσμένα, πρακτική που μας παραπέμπει σε επικίνδυνου τύπου καθεστώτα. Το 2009, η Amazon διέγραψε απομακρυσμένα από τα Kindle πελατών της μία έκδοση του βιβλίου «1984» του George Orwell. Η ειρωνεία είναι φανερή.
    «Δεν είναι πρόβλημα της τεχνολογίας, αλλά της χρήσης της» [2] λέει η βιομηχανία. Όμως ταυτόχρονα μηνύει ιδιοκτήτες συστημάτων (tracker) που κάνουν δυνατή την ανταλλαγή αρχείων ή εμποδίζει την πρόσβαση σε αυτά, όχι γιατί ανταλλάσσει παράνομα αρχεία, αλλά γιατί υπάρχει η πιθανότητα να το κάνει με ευθύνη του τελικού χρήστη αυτού του συστήματος. Για παράδειγμα, το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας διαμοιράζει gigabyte ολόκληρα από ελεύθερο λογισμικό [5] μέσα από torrent χρησιμοποιώντας αυτού του είδους τα συστήματα που η βιομηχανία θεάματος θέλει να καταργήσει παρά το ότι «δεν φταίει η τεχνολογία».
    Τι λένε οι «πειρατές», που η βιομηχανία θεάματος «ελαφρά τη καρδία» βαπτίζει κλέφτες; Οι ίδιοι λένε ότι αγοράζουν τα καλύτερα από αυτά που τους αρέσουν, ενώ δεν έχουν μειώσει το ποσοστό του εισοδήματός τους που χαλάνε για την διασκέδασή τους παρά την ευκολία να βρουν δωρεάν το ψηφιακό περιεχόμενο. Το μόνο που έχει συμβεί είναι ότι έχουν περισσότερες επιλογές και καλύτερη ενημέρωση, ενώ ανταμείβουν τους δημιουργούς για την ποιότητά τους, όσο περισσότερο μπορούν.
    Τι λένε οι δημιουργοί άραγε;
    Υπάρχουν δημιουργοί που είναι υπέρ της «Πειρατείας»; Εδώ τα πράγματα γίνονται ενδιαφέροντα. Στον χώρο της μουσικής, ο Eminem, ένας από τους πιο διάσημους δημιουργούς στον κόσμο λέει ότι η «πειρατεία» βλάπτει μόνο τους κακούς μουσικούς, ενώ ο δικός μας, Μίκης Θεοδωράκης δώρισε όλο το έργο του στο Public Domain! Στον χώρο των βιβλίων, ο Πάολο Κοέλιο λέει «κλέψτε με» και προσθέτει ότι προτιμά να τον διαβάσουν «παράνομα» παρά να μην τον διαβάσουν καθόλου! Στον χώρο της τηλεόρασης, οι παραγωγοί του Game Of Thrones θεωρούν ότι η «πειρατεία» βοήθησε στην τεράστια επιτυχία του σόου τους! [6]
    Η Πρόταση του Κόμματος Πειρατών:
    Ως πολιτική οντότητα, το Κόμμα Πειρατών αναγνωρίζει το ηθικό δικαίωμα του δημιουργού να απαγορέψει την χρήση του έργου του. Όμως, η πολιτική μας θέση είναι ότι πρέπει ο προσωπικός διαμοιρασμός που δεν αποσκοπεί στο κέρδος να είναι νόμιμος. Όπως δεν μπορεί η βιομηχανία θεάματος να μας απαγορέψει να δούμε την ταινία που αγοράσαμε με φίλους μας, γνωστούς, ή και αγνώστους, στο σπίτι μας, έτσι δεν θα πρέπει να μπορεί να μας απαγορέψει να την μοιραστούμε ψηφιακά με φίλους μας, γνωστούς, ή και αγνώστους. Δυστυχώς η τεχνολογία σύντομα θα τους δώσει την δυνατότητα να μας απαγορεύουν ακόμα και στο σπίτι μας να κάνουμε αυτό που τώρα μας απαγορεύουν ψηφιακά, με οθόνες που αναγνωρίζουν πόσα πρόσωπα τις παρακολουθούν και ειδικά DRM, και άποψή μας είναι ότι η νομοθεσία πρέπει να το προλάβει αυτό πριν συμβεί.
    Πρέπει λοιπόν να αντιστρέψουμε και να εξορθολογήσουμε την λογική του νομοθέτη που συνήθως πληρώνεται και από τα λόμπυ της βιομηχανίας θεάματος για να προωθήσει την δική τους ατζέντα αντί να δουλεύει για τους πολίτες που υποτίθεται ότι εκπροσωπεί.
    Επίσης καλούμε τους δημιουργούς να διαθέτουν το περιεχόμενό τους με πιο ανοιχτές άδειες, όπως Creative Commons και να χρησιμοποιούν άλλα, πετυχημένα μοντέλα χρηματοδότησης της δημιουργίας τους, όπως: πληθοπορισμό (crowdfunding) ή μικροδωρεές (π.χ. flattr) αποφεύγοντας και ταυτόχρονα αποδυναμώνοντας τα λόμπυ.
    (Επίλογος)
    Η «Πειρατεία» ενοχλεί μόνο τους παραγωγούς κακού προϊόντος. Η «Πειρατεία» αποτελεί διαφήμιση για το ποιοτικό προϊόν, όπως στην περίπτωση του Game Of Thrones που ενώ είναι η σειρά με τα περισσότερα «κατεβάσματα» είναι και η σειρά με τα μεγαλύτερα κέρδη στο franchise της καθώς η διαφήμιση που της γίνεται ανεβάζει τον αριθμό των θεατών σε όλο τον κόσμο.
    Μπορεί κάποια στιγμή (αν και το απευχόμαστε) να καταφέρουν να περιορίσουν ή να σταματήσουν την «πειρατεία», καθώς αυτοί έχουν τα χρήματα – παρότι κλαίγονται για το αντίθετο. Όμως πόσους περιορισμούς θα έχουν τοποθετήσει στο διαδίκτυο και πόσα παραπάνω δικαιώματά μας θα έχουν παραβιάσει για να συμβεί αυτό; Νομίζουν ότι θα κερδίσουν έτσι περισσότερα χρήματα; Αυτό που θα πετύχουν θα είναι να υπάρχει λιγότερο ενημερωμένος κόσμος και πιο δυστυχισμένος καθώς τα χαμηλότερα εισοδήματα δεν θα έχουν πρόσβαση σε ποιοτικό περιεχόμενο. Πιθανόν τελικά να είναι και αυτός ο στόχος τους.
    Και στην τελική, η πειρατεία είναι πολύ κακή πρακτική. Αν κάποιοι επιτίθενται σε καράβια πρέπει άμεσα να αναλάβει το λιμενικό ίσως και το πολεμικό ναυτικό.
    Σύνδεσμοι
    [1] https://torrentfreak.com/pirate-party-adopts-torrent-tracker-to-fight-legal-pressure-150610/
    [2] http://www.marketplace.org/topics/tech/calculating-costs-online-piracy
    [3] http://www.riaa.com/faq.php
    [4] http://www.apotis4stis5.com/themata-f/11690-spotify
    [5] https://www.pirateparty.gr/usb/usb.html
    [6] http://www.washingtonpost.com/blogs/the-switch/wp/2013/08/09/game-of-thrones-exec-says-piracy-is-better-than-an-emmy-he-has-a-point/

  3. Εγω συμφωνω, αν και δεν δεν νομιζω οτι χανονται τα ποσα που νομιζουν. Γιατι αν δεν υπηρχε η πειρατεια απλα παλι δεν θα αγοραζε ο κοσμος ταινιες και cd.

  4. Μόνο ως αστείο μπορώ να λάβω αυτό το άρθρο. Χάνετε σημαντικές πληροφορίες:

    1) ΔΕΝ θα αγόραζα ότι βλέπω. Το budget που δίνω σε ταινίες,μουσική και βιβλία ήταν και είναι πάντα μέρος του εισοδήματός μου.
    2) Οι πειρατές ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ (με έρευνες πανεπιστημίων και όχι απλούς “πολλαπλασιασμούς”) αγοράζουν περισσότερα από όσα οι μη πειρατές.
    3) Η πτώση του τζίρου του κινηματογράφου τα τελευταία 5 χρόνια είναι ΙΣΗ με την πτώση του ΑΕΠ. Οπότε η “πειρατεία” δεν έχει φέρει το παραμικρό αρνητικό αποτέλεσμα.
    4) Αν η βιομηχανία θεάματος θέλει περισσότερα έσοδα από όσα ήδη έχει να βγάλει καλύτερο προϊόν. Το 2015 είχε ρεκόρ εισπράξεων, παρά την “Πειρατεία” Γιατί άραγε;
    5) Η πειρατεία είναι η καλύτερη διαφήμιση. Ρωτήστε τους δημιουργούς του Game of Thrones.

    Αυτά τα νούμερα που παρουσιάζετε μόνο “νούμερα” τα πιστεύουν. Δεν θα τριπλασιαστεί ο τζίρος του κράτους γιατί θα κάνετε λογοκρισία. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, ελάτε σε επαφή με το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας. [email protected]

    https://www.pirateparty.gr/2016/01/%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%BA/

    https://www.pirateparty.gr/2015/10/%cf%80%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%b5%ce%af%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%cf%84%ce%bf%cf%85-copyright/

  5. Εγω θα κάνω ένα απλό ερώτημα. Γιατί το Star Wars έκανε ρεκόρ εισπράξεων? ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΤΖΑΜΑΤΟ!
    Γιατί ο Παπακαλιάτης έχει κάνει ρεκόρ εισπράξεων και κοντεύει να φέρει 1.000.000(το 10% του πληθυσμού) Έλληνες στους κινηματογράφους με το World’s Apart? ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΤΖΑΜΑΤΟ!

    Γιατί το γεγονός ότι δεν έχουμε λεφτά μας κάνει αυτόματα να πιο επιλεκτικούς σε αυτά που θα δούμε. ΑΡΑ αν θες να βγάλεις λεφτά απο εμένα παραγωγέ βρες κάτι που να με ενθουσιάσει. όσο περισσότερα λεφτά δώσεις τόσα περισσότερα πράγματα θα βγάλεις! Θα δώσεις 10€ γιατί που αξίζει και με το παραπάνω.Δε θα δώσεις 10€ για την ταινία του αθερίδη που δε μπορεί να κάνει ούτε ένα ειδικό εφε θα την κατεβάσεις θα δεις λίγο τι παίζει delete και τέλος..

    Στην κατάσταση που βιώνουμε αυτή τη στιγμή οι καλύτεροι θα μείνουν και αυτό είναι καλό γιατι θα ανέβει ο πήχης!

  6. Οποτε εχουμε και λεμε Κορνηλιε…Πρωτα ακριβεια στα εισιτηρια και μειωση μισθων,ανεργια κτλ για να τους κλεισουν σπιτι…μετα κλεινουν με την σειρα τους και οι περισσοτεροι (συνοικιακοι,επαρχιακοι) κινηματογραφοι/θεατρα που δεν μπορουν να τα βγαλουν περα…μετα τους λενε γιατι κατεβαζουν ταινιες στο σπιτι και δεν πηγαινουν σινεμα,αλλα για να πανε πρεπει να οδηγησουν χ ωρα οποτε βενζινη-εισιτηρια-ενα νερο και ενα ποπ κορν τους βγαινουν παραπανω απο αυτα που μπορουν να ξοδεψουν για μια ταινια…αντε να ερθουν να μας δουν 1 φορα τον μηνα…ανεργοι,χαμηλομισθοι και ανθρωποι που τρεφονται απο τα σκουπιδια του “πολιτισμου” υπουργων και δημοσιογραφων που ενω θα επρεπε να ψαχνουν λυση για το πως θα ανοιγαν παλι τα θεατρα και οι κινηματογραφοι,πως να γεμισουν και παλι αυτες οι αιθουσες με φωνες και γελια,ασχολουνται με το παρανομο κατεβασμα μεν…αλλα μοναδικη λυση ψυχαγωγιας για καποιους δε.Τι λες Κορνηλιε και εσυ?Το ανεβαζουμε?

    Υ.Γ Δεν παιρνουν ολοι τους μισθους σας,αλλα και που εχετε την ευχερεια πολυ αμφιβαλλω αν επισκεπτεστε 1 φορα τον χρονο ενα θεατρο η εναν κινηματογραφο αν δεν σας εχουν καλεσει σε καποια πρεμιερα…τζαμπα!

  7. “Φίλε” ΘΑΝΑΣΗ ΓΟΥΝΑΡΗ, με το συμπάθειο, αλλά αυτά που λες είναι χαζές δικαιολογίες ενός ΚΛΕΦΤΗ. Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή:

    1.«Οι δημιουργοί και συντελεστές πρέπει να πληρωθούν» λέει η βιομηχανία.
    Τι πραγματικά κάνει; Με στρατούς δικηγόρων, στήνει συμβόλαια τα οποία
    δίνουν ελάχιστα χρήματα στους δημιουργούς. Για να πάρει κάποιος χρήματα,
    θα πρέπει να είναι ήδη μεγάλο όνομα και να έχει αρκετά χρήματα να
    πληρώσει σε δικηγόρους.[4] Ειδικά στην βιομηχανία του Χόλιγουντ, το
    συνηθισμένο είναι να στήνονται εταιρίες που χρεώνουν υπέρογκα ποσά για
    την παραγωγή ταινιών, έτσι ώστε οι ταινίες να παρουσιάζουν απώλειες και
    να μην πληρώνουν με την δικαιολογία αυτή τους ηθοποιούς και τους
    συντελεστές ταινιών. Και πάλι, μόνο αν είναι κάποιος μεγάλο όνομα θα
    πάρει χρήματα.

    Μα τι ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ λες? Ακόμα και στο Ελλαδιστάν
    οιοσδήποτε έχει παραγγελία να παράξει οπτικοακουστικό έργο για ένα
    παραγωγό ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ. Άλλος λίγα, άλλος πολλά, έχει απλά να κάνει με το
    brandname του κάθε ενός. Εϊτε σου αρέσει είτε όχι, πρόκειται για
    βιομηχανικό προιόν που ΕΣΥ και οι όμοιοί σου ΚΛΕΒΕΤΕ.

    2. “Όσοι πληρώνουν, απολαμβάνουν ελεύθερα» λέει η βιομηχανία. Ψέμα. Στην
    πραγματικότητα, η χρήση νομίμως αποκτηθέντος υλικού είναι γεμάτη
    περιορισμούς. Γεωγραφικούς, ηλεκτρονικούς και νομικούς. Μπορεί να έχετε
    αγοράσει ένα DVD και σύμφωνα με τον νόμο να μπορείτε να το αντιγράψετε
    για να μην το χάσετε. ΑΝ όμως το DVD αυτό περιέχει DRM τότε υπάρχουν δύο
    προβλήματα. Το ένα είναι ότι τεχνικά είναι δύσκολη έως αδύνατη η νόμιμη
    αντιγραφή και το δεύτερο είναι ότι υπάρχουν χώρες όπως οι ΗΠΑ όπου η
    αντιγραφή περιεχομένου με DRM είναι παράνομη καθώς παρακάμπτει την
    προστασία αυτή, άσχετα αν έχετε δικαίωμα να κάνετε αντίγραφο ασφαλείας.
    Έτσι ένα DVD, ένα ηλεκτρονικό βιβλίο ή ένα CD μπορεί να αχρηστευτεί μετά
    από λίγο καιρό. Μάλιστα έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που επιτρέπεται η
    διαγραφή βιβλίων (ηλεκτρονική καύση!) απομακρυσμένα, πρακτική που μας
    παραπέμπει σε επικίνδυνου τύπου καθεστώτα. Το 2009, η Amazon διέγραψε
    απομακρυσμένα από τα Kindle πελατών της μία έκδοση του βιβλίου «1984»
    του George Orwell. Η ειρωνεία είναι φανερή”

    Το μόνο φανερό εδώ
    πέρα είναι ότι ΕΣΥ και οι ΟΜΟΙΟΙ σου δεν έχετε την παραμικρή ιδέα του τι
    αγοράζεις με ένα DVD (π.χ.). Βασικά αγοράζεις ένα κομμάτι πλαστικού,
    ένα φορέα δλδ, που περιέχει ένα οπτικοακουστικό έργο το οποίο
    ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΙΣ δια βίου για προσωπική/οικογενειακή χρήση. Κανείς δεν θα σου
    πει τίποτε αν καταφέρεις να το “σπάσεις” για να το αντιγράψεις στον
    σκληρό σου για “προστασία”. Αλλά η διακίνηση του υλικού αυτού στα
    torrents αποτελεί ΚΛΟΠΗ κι ΕΣΥ δεν διαφέρεις σε τίποτα από ένα
    ΟΠΛΕΜΠΟΡΟ, ΝΑΡΚΕΜΠΟΡΟ κλπ.

    3. “Τι λένε οι δημιουργοί άραγε;
    Υπάρχουν δημιουργοί που είναι υπέρ της
    «Πειρατείας»; Εδώ τα πράγματα γίνονται ενδιαφέροντα. Στον χώρο της
    μουσικής, ο Eminem, ένας από τους πιο διάσημους δημιουργούς στον κόσμο
    λέει ότι η «πειρατεία» βλάπτει μόνο τους κακούς μουσικούς, ενώ ο δικός
    μας, Μίκης Θεοδωράκης δώρισε όλο το έργο του στο Public Domain! Στον
    χώρο των βιβλίων, ο Πάολο Κοέλιο λέει «κλέψτε με» και προσθέτει ότι
    προτιμά να τον διαβάσουν «παράνομα» παρά να μην τον διαβάσουν καθόλου!
    Στον χώρο της τηλεόρασης, οι παραγωγοί του Game Of Thrones θεωρούν ότι η
    «πειρατεία» βοήθησε στην τεράστια επιτυχία του σόου τους! [6]”

    Οι
    δημιουργοί στους οποίους αναφέρεσαι όλως τυχαίως είναι άνθρωποι που
    έχουν βγάλει πολλά εκατομμύρια, είτε από πωλήσεις, είτε από συναυλίες
    διότι απλά είναι ΥΠΕΡΔΙΑΣΗΜΟΙ (και φτιάχτηκαν όταν ακόμα η πειρατεία σας
    δεν είχε λάβει τέτοιες διαστάσεις). Όσο για τον παραγωγό του Game of
    Thrones, έχει μηνύσει/κλείσει κατ’επανάληψη τους torrents που παράνομα
    διακινούν το έργο του. Διότι βλέπεις, δεν ζημιώνεται μόνο αυτός, αλλά
    και το κανάλι που κάνει την πρώτη μετάδοση. Είναι μάλιστα τόση η μανία
    σας να κλέψετε, που ΠΡΙΝ προβληθεί καν το επεισόδιο επίσημα, βρίσκεται
    ήδη στον torrent και μάλιστα υποτιτλισμένο! Ο ίδιος ο παραγωγός έχει
    φτάσει στο σημείο να “απειλεί” τους φαν της σειράς ότι θα “σκοτώσει”
    αγαπημένους από το κοινό χαρακτήρες αν συνεχιστεί αυτό το (κακό) βιολί.

    4. “Επίσης καλούμε τους δημιουργούς να διαθέτουν το περιεχόμενό τους με πιο
    ανοιχτές άδειες, όπως Creative Commons και να χρησιμοποιούν άλλα,
    πετυχημένα μοντέλα χρηματοδότησης της δημιουργίας τους, όπως:
    πληθοπορισμό (crowdfunding) ή μικροδωρεές (π.χ. flattr) αποφεύγοντας και
    ταυτόχρονα αποδυναμώνοντας τα λόμπυ.”

    Στην ΚΟΣΜΑΡΑ σου εσύ! Τα
    crowdfunding αποφέρουν ψίχουλα και αναγκάζουν τους δημιουργικούς
    ανθρώπους να δουλεύουν σχεδόν τζάμπα παράγοντας έργα με πάρα πολλές
    ελλείψεις. Και σε ένα περιβάλλον τόσο ανταγωνιστικό, με ένα (διεθνές
    πλέον) κοινό τόσο απαιτητικό, η πιθανότητα να βγάλουν κάτι παλά
    μηδενίζεται.

    Διότι “αγαπητοί” ΠΕΙΡΑΤΕΣ, δεν μπορείτε λόγω
    κλεπτομανίας και εγωισμού να κατανοήσετε ότι η Μουσική, ο
    Κινηματογράφος, η Τηλεόραση κλπ είναι ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ διασκέδασης. Ναι, θα
    συμφωνήσω για την πάλαι ποτέ απληστία των χαρτογιακάδων της βιομηχανίας
    αυτής, αλλά αυτό αφορά εμάς τους ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ και όχι εσάς τους
    καταναλωτές. Μη αγοράζοντας τα προιόντα μας, τελικά δεν χτυπάτε τα
    καρτέλ, αλλά εμάς. Στο τέλος, όταν θα έχει πια καταρρεύσει και αυτή η
    Βιομηχανία (διότι την μουσική βιομηχανία την διαλύσατε ήδη), τα μεγάλα
    στούντιο θα βγάζουν 2-3 blockbusters το χρόνο για να τα μαζεύουν
    (προιόντα άνευ περιεχομένου δλδ) και πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, οι
    ταλαντούχοι δημιουργοί θα καταδικάζονται στην αφάνεια. Αλλά και τα άλλα
    επαγγέλματα που περιβάλλουν την Βιομηχανία αυτή (τεχνικοί, ηθοποιοί,
    συγγραφείς, σκηνοθέτες, σχολές κλπ) θα οδηγηθούνστον μαρασμό. Κι έτσι
    στο τέλος την ψυχαγωγία σας θα αναλάβει ο οιοσδήποτε τυχάρπαστος που θα
    κάνει σινεμά ή τηλεόραση για την πλάκα του (όχι ότι ήδη δεν συμβαίνει
    αυτό, τα “σκουπίδια” τους βρωμάνε κιόλας). Αν αυτό θέλετε ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ
    ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΑΣ.

    Η ΜΟΝΗ πραγματική λύση είναι οι ISPs να κάνουν
    traffic sniffing και όποιος υπερβαίνει κάποιο συγκεκριμένο όγκο
    δεδομένων να του διακόπτεται η σύνδεση (αυτό γίνεται στην Γερμανία και
    Πειρατεία = 0). Αλλά σιγά μην το κάνουν αυτό οι Έλληνες ISP…

    Όλα τα άλλα που λες εσύ και οι όμοιοί σου εδώ μέσα είναι χαμερπείς δικαιολογίες ΚΛΕΦΤΩΝ του κοινού Ποινικού Κώδικα.

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ.

  8. “Φίλε” ΘΑΝΑΣΗ ΓΟΥΝΑΡΗ, με το συμπάθειο, αλλά αυτά που λες είναι χαζές δικαιολογίες ενός ΚΛΕΦΤΗ. Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή:

    1.«Οι δημιουργοί και συντελεστές πρέπει να πληρωθούν» λέει η βιομηχανία.
    Τι πραγματικά κάνει; Με στρατούς δικηγόρων, στήνει συμβόλαια τα οποία
    δίνουν ελάχιστα χρήματα στους δημιουργούς. Για να πάρει κάποιος χρήματα,
    θα πρέπει να είναι ήδη μεγάλο όνομα και να έχει αρκετά χρήματα να
    πληρώσει σε δικηγόρους.[4] Ειδικά στην βιομηχανία του Χόλιγουντ, το
    συνηθισμένο είναι να στήνονται εταιρίες που χρεώνουν υπέρογκα ποσά για
    την παραγωγή ταινιών, έτσι ώστε οι ταινίες να παρουσιάζουν απώλειες και
    να μην πληρώνουν με την δικαιολογία αυτή τους ηθοποιούς και τους
    συντελεστές ταινιών. Και πάλι, μόνο αν είναι κάποιος μεγάλο όνομα θα
    πάρει χρήματα.

    Μα τι ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ λες? Ακόμα και στο Ελλαδιστάν
    οιοσδήποτε έχει παραγγελία να παράξει οπτικοακουστικό έργο για ένα
    παραγωγό ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ. Άλλος λίγα, άλλος πολλά, έχει απλά να κάνει με το
    brandname του κάθε ενός. Εϊτε σου αρέσει είτε όχι, πρόκειται για
    βιομηχανικό προιόν που ΕΣΥ και οι όμοιοί σου ΚΛΕΒΕΤΕ.

    2. “Όσοι πληρώνουν, απολαμβάνουν ελεύθερα» λέει η βιομηχανία. Ψέμα. Στην
    πραγματικότητα, η χρήση νομίμως αποκτηθέντος υλικού είναι γεμάτη
    περιορισμούς. Γεωγραφικούς, ηλεκτρονικούς και νομικούς. Μπορεί να έχετε
    αγοράσει ένα DVD και σύμφωνα με τον νόμο να μπορείτε να το αντιγράψετε
    για να μην το χάσετε. ΑΝ όμως το DVD αυτό περιέχει DRM τότε υπάρχουν δύο
    προβλήματα. Το ένα είναι ότι τεχνικά είναι δύσκολη έως αδύνατη η νόμιμη
    αντιγραφή και το δεύτερο είναι ότι υπάρχουν χώρες όπως οι ΗΠΑ όπου η
    αντιγραφή περιεχομένου με DRM είναι παράνομη καθώς παρακάμπτει την
    προστασία αυτή, άσχετα αν έχετε δικαίωμα να κάνετε αντίγραφο ασφαλείας.
    Έτσι ένα DVD, ένα ηλεκτρονικό βιβλίο ή ένα CD μπορεί να αχρηστευτεί μετά
    από λίγο καιρό. Μάλιστα έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που επιτρέπεται η
    διαγραφή βιβλίων (ηλεκτρονική καύση!) απομακρυσμένα, πρακτική που μας
    παραπέμπει σε επικίνδυνου τύπου καθεστώτα. Το 2009, η Amazon διέγραψε
    απομακρυσμένα από τα Kindle πελατών της μία έκδοση του βιβλίου «1984»
    του George Orwell. Η ειρωνεία είναι φανερή”

    Το μόνο φανερό εδώ
    πέρα είναι ότι ΕΣΥ και οι ΟΜΟΙΟΙ σου δεν έχετε την παραμικρή ιδέα του τι
    αγοράζεις με ένα DVD (π.χ.). Βασικά αγοράζεις ένα κομμάτι πλαστικού,
    ένα φορέα δλδ, που περιέχει ένα οπτικοακουστικό έργο το οποίο
    ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΙΣ δια βίου για προσωπική/οικογενειακή χρήση. Κανείς δεν θα σου
    πει τίποτε αν καταφέρεις να το “σπάσεις” για να το αντιγράψεις στον
    σκληρό σου για “προστασία”. Αλλά η διακίνηση του υλικού αυτού στα
    torrents αποτελεί ΚΛΟΠΗ κι ΕΣΥ δεν διαφέρεις σε τίποτα από ένα
    ΟΠΛΕΜΠΟΡΟ, ΝΑΡΚΕΜΠΟΡΟ κλπ.

    3. “Τι λένε οι δημιουργοί άραγε;
    Υπάρχουν δημιουργοί που είναι υπέρ της
    «Πειρατείας»; Εδώ τα πράγματα γίνονται ενδιαφέροντα. Στον χώρο της
    μουσικής, ο Eminem, ένας από τους πιο διάσημους δημιουργούς στον κόσμο
    λέει ότι η «πειρατεία» βλάπτει μόνο τους κακούς μουσικούς, ενώ ο δικός
    μας, Μίκης Θεοδωράκης δώρισε όλο το έργο του στο Public Domain! Στον
    χώρο των βιβλίων, ο Πάολο Κοέλιο λέει «κλέψτε με» και προσθέτει ότι
    προτιμά να τον διαβάσουν «παράνομα» παρά να μην τον διαβάσουν καθόλου!
    Στον χώρο της τηλεόρασης, οι παραγωγοί του Game Of Thrones θεωρούν ότι η
    «πειρατεία» βοήθησε στην τεράστια επιτυχία του σόου τους! [6]”

    Οι
    δημιουργοί στους οποίους αναφέρεσαι όλως τυχαίως είναι άνθρωποι που
    έχουν βγάλει πολλά εκατομμύρια, είτε από πωλήσεις, είτε από συναυλίες
    διότι απλά είναι ΥΠΕΡΔΙΑΣΗΜΟΙ (και φτιάχτηκαν όταν ακόμα η πειρατεία σας
    δεν είχε λάβει τέτοιες διαστάσεις). Όσο για τον παραγωγό του Game of
    Thrones, έχει μηνύσει/κλείσει κατ’επανάληψη τους torrents που παράνομα
    διακινούν το έργο του. Διότι βλέπεις, δεν ζημιώνεται μόνο αυτός, αλλά
    και το κανάλι που κάνει την πρώτη μετάδοση. Είναι μάλιστα τόση η μανία
    σας να κλέψετε, που ΠΡΙΝ προβληθεί καν το επεισόδιο επίσημα, βρίσκεται
    ήδη στον torrent και μάλιστα υποτιτλισμένο! Ο ίδιος ο παραγωγός έχει
    φτάσει στο σημείο να “απειλεί” τους φαν της σειράς ότι θα “σκοτώσει”
    αγαπημένους από το κοινό χαρακτήρες αν συνεχιστεί αυτό το (κακό) βιολί.

    4. “Επίσης καλούμε τους δημιουργούς να διαθέτουν το περιεχόμενό τους με πιο
    ανοιχτές άδειες, όπως Creative Commons και να χρησιμοποιούν άλλα,
    πετυχημένα μοντέλα χρηματοδότησης της δημιουργίας τους, όπως:
    πληθοπορισμό (crowdfunding) ή μικροδωρεές (π.χ. flattr) αποφεύγοντας και
    ταυτόχρονα αποδυναμώνοντας τα λόμπυ.”

    Στην ΚΟΣΜΑΡΑ σου εσύ! Τα
    crowdfunding αποφέρουν ψίχουλα και αναγκάζουν τους δημιουργικούς
    ανθρώπους να δουλεύουν σχεδόν τζάμπα παράγοντας έργα με πάρα πολλές
    ελλείψεις. Και σε ένα περιβάλλον τόσο ανταγωνιστικό, με ένα (διεθνές
    πλέον) κοινό τόσο απαιτητικό, η πιθανότητα να βγάλουν κάτι παλά
    μηδενίζεται.

    Διότι “αγαπητοί” ΠΕΙΡΑΤΕΣ, δεν μπορείτε λόγω
    κλεπτομανίας και εγωισμού να κατανοήσετε ότι η Μουσική, ο
    Κινηματογράφος, η Τηλεόραση κλπ είναι ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ διασκέδασης. Ναι, θα
    συμφωνήσω για την πάλαι ποτέ απληστία των χαρτογιακάδων της βιομηχανίας
    αυτής, αλλά αυτό αφορά εμάς τους ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ και όχι εσάς τους
    καταναλωτές. Μη αγοράζοντας τα προιόντα μας, τελικά δεν χτυπάτε τα
    καρτέλ, αλλά εμάς. Στο τέλος, όταν θα έχει πια καταρρεύσει και αυτή η
    Βιομηχανία (διότι την μουσική βιομηχανία την διαλύσατε ήδη), τα μεγάλα
    στούντιο θα βγάζουν 2-3 blockbusters το χρόνο για να τα μαζεύουν
    (προιόντα άνευ περιεχομένου δλδ) και πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, οι
    ταλαντούχοι δημιουργοί θα καταδικάζονται στην αφάνεια. Αλλά και τα άλλα
    επαγγέλματα που περιβάλλουν την Βιομηχανία αυτή (τεχνικοί, ηθοποιοί,
    συγγραφείς, σκηνοθέτες, σχολές κλπ) θα οδηγηθούνστον μαρασμό. Κι έτσι
    στο τέλος την ψυχαγωγία σας θα αναλάβει ο οιοσδήποτε τυχάρπαστος που θα
    κάνει σινεμά ή τηλεόραση για την πλάκα του (όχι ότι ήδη δεν συμβαίνει
    αυτό, τα “σκουπίδια” τους βρωμάνε κιόλας). Αν αυτό θέλετε ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ
    ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΑΣ.

    Η ΜΟΝΗ πραγματική λύση είναι οι ISPs να κάνουν
    traffic sniffing και όποιος υπερβαίνει κάποιο συγκεκριμένο όγκο
    δεδομένων να του διακόπτεται η σύνδεση (αυτό γίνεται στην Γερμανία και
    Πειρατεία = 0). Αλλά σιγά μην το κάνουν αυτό οι Έλληνες ISP…

    Όλα τα άλλα που λες εσύ και οι όμοιοί σου εδώ μέσα είναι χαμερπείς δικαιολογίες ΚΛΕΦΤΩΝ του κοινού Ποινικού Κώδικα.

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ.

  9. Το ότι τώρα απολαμβάνουμε τις ταινίες δωρεάν δεν είναι θετικό ; Μέσα στην οικονομική κρίση πρέπει να πληρώνουμε τους μεσάζοντες ;

  10. ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΜΥΑΛΟ. ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ.
    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ? ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΤΩΝ MEDIA DISTRIBUTORS KAI META ME 380 E TON MHNA NA ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΙΝΕΜΑ. 9 Ε Χ 30 ΗΜΕΡΕΣ =270 Ε, ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΤΣΙΧΛΕΣ ΦΩΣ ΝΕΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΟΥΚΟΥΛΙΑ ΓΕΥΜΑΤΑ.
    ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ, ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΑΝΦΑΡΕΣ ΑΚΟΥΤΕ ΤΟΣΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ.

  11. Μόνο ως αστείο μπορώ να λάβω αυτό το άρθρο. Χάνετε σημαντικές πληροφορίες:

    1) ΔΕΝ θα αγόραζα ότι βλέπω. Το budget που δίνω σε ταινίες,μουσική και βιβλία ήταν και είναι πάντα μέρος του εισοδήματός μου.

    2) Οι πειρατές ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ (με έρευνες πανεπιστημίων και όχι απλούς “πολλαπλασιασμούς”) αγοράζουν περισσότερα από όσα οι μη πειρατές.

    3) Η πτώση του τζίρου του κινηματογράφου τα τελευταία 5 χρόνια είναι ΙΣΗ με την πτώση του ΑΕΠ. Οπότε η “πειρατεία” δεν έχει φέρει το παραμικρό αρνητικό αποτέλεσμα.

    4) Αν η βιομηχανία θεάματος θέλει περισσότερα έσοδα από όσα ήδη έχει να βγάλει καλύτερο προϊόν. Το 2015 είχε ρεκόρ εισπράξεων, παρά την “Πειρατεία” Γιατί άραγε;

    5) Η πειρατεία είναι η καλύτερη διαφήμιση. Ρωτήστε τους δημιουργούς του Game of Thrones.

    Περαστικά

  12. Αγαπητέ “κύριε”,

    1. Όταν πάτε στο σούπερ μάρκετ λοιπόν, παίρνετε από τα ράφια ό,τι σας γουστάρει χωρίς να πληρώσετε? Επειδή το οπτικοακουστικό έργο είναι άυλο και εύκολα μεταφερόμενο, αυτό σας δίνει το δικαίωμα να το απολαμβάνετε χωρίς να το πληρώνετε? Είστε ΚΛΕΦΤΗΣ και ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ, κύριε.

    2. Για φέρτε μας και μας λοιπόν τις ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ (links) των πανεπιστημίων που λέτε? Και στο μεταξύ σταματήστε να ΚΛΕΒΕΤΕ, διότι το ότι έχετε αγοράσει ένα προιόν δεν σημαίνει ότι έχετε και το δικαίωμα να το διακινείτε δημόσια (όπως βλέπω δεν μπήκατε ούτε καν στον κόπο να διαβάσετε το κείμενό μου).

    3. Τι μας λέτε καλέ? Βάσει ΠΟΙΩΝ στοιχείων τα λέτε αυτά? Αλλά φυσικά ως ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ που είστε μπορείτε να λέτε Ο,ΤΙ σας καπνίσει.

    4. Μπα? Και επειδή λοιπόν τα δικά σας “ποιοτικά κριτήρια” απορρίπτουν τις προσφερόμενες παραγωγές, εσείς θεωρείτε ότι πρέπει να τις ΚΛΕΒΕΤΕ? Δεν ξέρω τι δουλειά κάνετε, αλλά εφόσον λοιπόν εγώ θεωρώ ότι το προιόν σας είναι απαράδεκτο να σας το κλέψω και όταν παράξετε κάτι που ΕΓΩ θεωρήσω ποιοτικό να σας το πληρώσω. Μα μας δουλεύετε κύριε ΛΩΠΟΔΥΤΑ?

    5. Τυχαίνει να γνωρίζω προσωπικά τον David Benioff (δεν είμαστε και κολλητάρια βέβαια) και σας διαβεβαιώ ότι αν μπορούσε να σας κλείσει όλους μαζί στην φυλακή, θα το έκανε.

    Από το επίπεδο της επιχειρηματολογίας σας συμπεραίνω ότι υποφέρετε από σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Δυστυχώς η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ δεν θεραπεύεται. Αναρωτιέμαι, όλοι εσείς οι ΠΕΙΡΑΤΕΣ είσαστε πράγματι τόσο τυφλωμένοι από το πάθος σας για την οικιοποίηση του κόπου των άλλων που θεωρείτε ότι μας κάνετε κιόλας χάρη που το κλέβετε? Μόνο η ΦΥΛΑΚΗ ίσως σας θεραπεύσει τελικά…

  13. Βαγγέλα θα συμφωνήσω (εν μέρει) μαζί σου! Αν και ως προς τον Παπακαλιάτη θα έλεγα ότι τελικά 10% των συμπατριωτών μας είναι σίγουρα ψεκασμένοι που πάνε και τον βλέπουν… Αλλά ξέρεις ΠΟΣΑ στοίχισε το STAR WARS? Άστο, θα ζαλιστείς. Το ότι το πλήρωσες για να το δεις στο σινεμά και σου άρεσε είναι σίγουρα θετικό, αλλά αυτό σημαίνει ότι αν δεν σου άρεσε έχεις το δικαίωμα να το καννιβαλίσεις στα τόρεντς? Όχι βέβαια πως δεν θα το κατεβάσεις αργότερα μόλις κυκλοφορήσει σε bluray έχοντας μάλιστα ήσυχη συνείδηση ότι τουλάχιστον πλήρωσες τον “σινεμά”…

    Ο δε Παπακαλιάτης έκανε μια πολύ σωστή παραγωγή διότι απλά είναι σοβαρός και ΠΛΗΡΩΝΕΙ τους συντελεστές (πράγμα σπάνιο σήμερα στη χώρα μας και που οφείλεται εκτός από την κρίση και σε εσάς τους πειρατές εν μέρει) και ΜΠΡΑΒΟ του που τα έβγαλε. Αλλά ποιοτικό προιόν… αν το συγκρίνεις με τις σαχλαμάρες διαφόρων άλλων “καλτ” σκηνοθετών είναι σίγουρα καλύτερο.

    Όσο για τον Αθερίδη, το γεγονός ότι σου προκαλεί θυμηδία το αποτέλεσμα (σε εσένα βεβαίως) δεν σου δίνει το δικαίωμα να κάνεις την κριτική σου ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ την ταινία. Πλήρωσέ την και μετά θάψε τον Αθερίδη όσο γουστάρεις.

    Φίλε Βαγγέλα, πιθανό δεν καταλαβαίνεις ΠΟΣΗ μεγάλη ζημιά κάνεις με το να κατεβάζεις την εργασία άλλων. Ελπίζω να το σκεφτείς και να κάνεις απλά σωστές αγορές ώστε να τις απολαμβάνεις και καλύτερα. Διότι παλιότερα στην “αναλογική” εποχή, αγόραζες ένα νέο δίσκο και ήλπιζες όλα τα κομμάτια να είναι ωραία και όχι μόνο τα “hits” που προβαλλόντουσαν από τα μήντια. Κι επειδή τότε δεν είχες την υπερπροσφορά που υπάρχει σήμερα (νόμιμη ή παράνομη), στεκόσουν πολύ περισσότερο σε κάποιο έργο. Δηλαδή το ΑΚΟΥΓΕΣ καλύτερα και το ΕΒΛΕΠΕΣ καλύτερα. Δεν υπάρχει τίποτα πιο θλιβερό από το να “σκανάρεις” στα γρήγορα μια ταινία που ενώ υπό κανονικές συνθήκες δεν θα την έβλεπες ΠΟΤΕ, επειδή τώρα έχεις την ικανότητα να το κάνεις, και χάνεις το χρόνο σου και κλέβεις. Στην τελική δεν βοηθάς και τον οποιοδήποτε Αθερίδη, διότι κι αυτός θα θεωρήσει ότι τελικά τον έφαγε η πειρατεία και όχι ένα κακό προιόν.

    Καλή συνέχεια (όχι σε ό,τι αφορά τα παράνομα κατεβάσματα)!

  14. Οι ίδιοι οι πειρατές βγάζουν prompts πριν την εγκατάσταση ένος game ή πριν απο κάποια ταινία που λέει “If you liked it buy it and support the developers” Δε θεωρώ το torrent κάτι παράνομο. Η παρονομία είναι σε αυτόν που το “σπάει”.Από τη στιγμή που το σπάει και το δίνει σε δίκτυο P2P μετά είναι ΑΠΛΑ διακίνηση υλικού απο PC σε PC. Εκτός αν η διακίνηση αρχείων απο pc σε pc είναι παράνομη. ΔΕΝ είναι και εκεί στηρίζονται όλοι τόσα χρόνια και κανένας απλός downloader δεν έχει μπει φυλακή. Φυλακή μπήκε αυτός που έστησε το P2P δίκτυο που και αυτό δεν είναι παράνομο. Οι λόγοι για τους οποίους οι ιδρύτες το TPB μπήκαν φυλακή ήταν αυτοί. Αν είχαν βάλει φίλτρα και έλεγχο του τι διακινείται στο P2P τότε δε θα υπήρχε ανωνυμία και συνέπειες απο την άλλη πλευρά.

    Αυτό που δεν έχει καταλαβει κανένας είναι ότι προσπαθώντας να περιορίσεις το torrenting το κάνεις πιο δημοφιλές και είναι λερναία Ύδρα. 1 κλείνεις πετάγονται 100.

    Όπως προείπα και πάνω για να το περιορίσεις αρκεί να μη του δίνεις λόγο ύπαρξης!

    Πηγαίνω συνεμά λόγω χαμήλου κόστους απο την φοιτητική μου ιδιότητα και σπάνια κατεβάζω ταινίες. Δηλαδή φαντάσου τα τελευταία 4 χρόνια έχω κατεβάσει 2 ταινίες και αυτές για φίλους. Και αυτό που λέω για τον Αθερίδη το λέω γιατί ήταν τα πιο βαρετά 5€ που έχω δώσει στη ζωή μου σε κινηματογράφο.

    Όσο για τον παπακαλιάτη σε προτρέπω να το δεις αν έχεις συναίσθηση των κοινωνικών φαινομένων που λαμβάνουν χώρα στην Ελλάδα του 2016 πλεόν.. Και αν δε σου αρέσει μπορείς να μου δώσεις το paypal σου να σου βάλω τα 7€ που έδωσες.

    Το να κατεβάζεις torrent για πολλούς είναι παράνομο. Το να παρακολουθείς σαν κράτος την κίνηση αυτού που κατεβάζει τορρεντ τι είναι;

  15. Αγαπητέ κύριε που βρίζετε ως τυπικός άσχετος , τα στοιχεία αυτά είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο και η πιο πρόσφατη μελέτη είναι από το Πανεπιστήμιο Columbia.
    https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiPy9Ksm-DKAhWBORQKHfdaA7kQFggyMAM&url=http%3A%2F%2Famericanassembly.org%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fdownload%2Fpublication%2Fcopy_culture.pdf&usg=AFQjCNHhtMNjqrLnt2Vd2uFN27UZI2htEA&sig2=Pisv2DXS63f1tzDsODQqVA

    Μπορείτε να βρείτε και άλλες αν ψάξετε. Επίσης θα ήταν ενδιαφέρον να δω που βασίζονται αυτά τα ηλίθια νούμερα που πιστεύετε. Γιατί προφανώς εσείς έχετε και παραπάνω εισόδημα που δεν ξέρουμε για να διαθέσετε σε όλα όσα βλέπετε, ακούτε ακόμα και τυχαία ή σε φίλους!

    Αλήθεια, δανειστήκατε ποτέ βιβλίο; Αν ναι, είστε ΚΛΕΦΤΗΣ κύριε με την δική σας λογική. Με ποιο δικαίωμα το κάνετε αυτό; Οι δανειστικές βιβλιοθήκες είναι άνδρα κλοπής!!!

    Εγκληματίες το σύνολο των νέων; Εγκληματίες οι φτωχοί; Εγκληματίες όσοι αγοράζουν αφού γνωρίζουν την ποιότητα; Εγκληματίας ο Eminem και ο Κοέλιο που ζητάνε την “πειρατεία”;

    Αν κύριε αγοράσω την μουσική που βγάζετε χωρίς να την ακούσω, που μπορώ να την επιστρέψω αν είναι “χαλασμένη”; Γιατί στο supermarket μπορώ. Μπορώ επίσης να ζητήσω να δοκιμάσω φέτα, ελιές κλπ.

    Εσείς είστε άσχετος κύριε. ΑΣΧΕΤΟΣ μέχρι δακρύων.

    Αλήθεια, αυτά τα νούμερα το ξέρετε ότι είναι μεγαλύτερα από τα νούμερα που πραγματικά εισπράττονται κατά τάξεις από τα πνευματικά δικαιώματα;

    Αλήθεια, το ξέρετε ότι ενώ σήμερα εργάζονται περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ στην βιομηχανία θεάματος έχουν το θράσος να λένε ότι χάνονται άλλες τόσες θέσεις γιατί δεν έχουμε μαγικά λεφτά να δώσουμε;

    Αλήθεια, το ξέρετε ότι ενώ εγώ και εσείς πληρώσαμε τα 7 ευρώ μας να δούμε το τελευταίο Star Wars, ο Lucas με εικονικά τιμολόγια από τρίτες εταιρίες υπερχρεώνει την ταινία για να μην αναγκάζεται να πληρώσει φόρους και μερικές φορές χρωστάει για μήνες στους εργαζόμενούς του;

    Η βιομηχανία θεάματος έχει πολλά προβλήματα. Το τελευταίο είναι η πειρατεία. Και αν θέλει να μειωθούν τα έσοδά της, ας προσπαθήσει να την κόψει!!!

Σχολιάστε